piątek, 18 maja 2012

Początki

Powitania... Nigdy nie byłem zbyt dobry w witaniu się z nowymi, nieznajomymi mi ludźmi. Dlatego chyba potraktuje Was jak starych znajomych i powiem: cześć :P

Wypadałoby coś na początek powiedzieć króciutko o sobie... Jestem studentem 2 roku stomy (czy jak to wolą łamacze języków: kierunku lekarsko-blablabla-dentystycznego) w Zabrzu. Jeżeli wszystko się dobrze ułoży (czyli zdam biochemię i nie zginę z powodu jednej z plag egipskich) to będę miał przyjemność pobawić się w 3 rok. A co za tym idzie pobawić się ludź... Pobawić się w leczenie ludzi :)

Prawdopodobnie większość osób, które tu trafią, będzie kojarzyła mnie z forum.biolog.pl gdzie o ile nie denerwowałem moderatorów nie-sklejonymi double-postami, to popychałem głupoty na czaciku.

Czemu blog?...

Psychologowie powiedzieliby zapewne, że jest to wewnętrzna potrzeba wyrażenia siebie, że mamy ochotę dzielić się swoimi przemyśleniami z innymi by być zauważonym i zaakceptowanym w szerszym gronie osób.

Hejterzy powiedzieliby, że jest to wyraz próżności i chęci pochwalenia się przed innymi.

Moja dziewczyna powiedziałaby pewnie, że znalazłaby się nieliczna grupka osób, które chciałyby coś dowiedzieć się więcej o stomatologii jako takiej (blogów kier. lekarskiego jest stąd, do tamtąd i jeszcze kawałek dalej :P)

XII wieczny pustelnik powiedziałby pewnie... Co to jest blog? :P

Ja za to powiem, że wszystkie powody po trochu... No może oprócz pustelnika :D

Khem...

Powinienem Was teraz zapewnić, że postaram się żeby to wszystko było ciekawe, że postaram się pisać regularnie, że bla bla... No ale wszyscy to wiecie, prawda? Bo gdybym się nie starał to nie byłoby sensu tego nawet rozpoczynać, prawda? :)

W takim razie czymajcie się i nie puszczajcie się, drogie Miśki.

Zęboj! (czy tam ahoj...)


4 komentarze:

  1. no to powodzonka wróżku :]

    OdpowiedzUsuń
  2. Hello-oooo-oł :) 3mam kciuki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. wróżka zamienia ząbki na pieniążki, a Ty? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szklankę lemoniady? ^^

      http://www.per.ry.pl/fotki/2008/06/29/20080629_wrozka.jpg

      Usuń